Speedwedstrijd #01 (inschrijving + aankondiging)

• 18 Reacties
  • 9840 Gelezen
*

Offline bjarno

• 875
Gepost op: 19 april 2010, 19:52:44
Welkom bij SPEEDWEDSTRIJD #01:

Wat is een speedwedstrijd:
Het woord speedwedstrijd valt onder te verdelen in twee delen. Speed = Snelheid en Wedstrijd. Een Speedwedstrijd houdt in dat je in een korte tijd een bepaald resultaat moet maken.

Hoe werkt het?
Inschrijvingen:
Dit topic is slechts een aankondiging. Zodat er genoeg mensen op de hoogte kunnen geraken. Op de afgesproken datum en tijd wordt er een reactie in dit topic geplaatst met het onderwerp en verdere informatie. Het onderwerp dat wordt gekozen is een globaal onderwerp. Enkele voorbeelden zijn: Natuur, water, lucht,... er is geen onderwerp zoals maak een sig/webdesign. Het is mogelijk om een sig te maken met water in, of een water-webdesign. Het onderwerp zou bij iedereen kunnen passen :)

De wedstrijd:
De wedstrijd duurt meestal tussen de 1 en 2 uur. Je bent ruim op voorhand verwittigd om deel te nemen. Na inschrijving is het niet verplicht om deel te nemen. Je ontvangt wel een PM! (dit kan een vertraging worden van 15 minuten!). Je zend je resultaat in door een PM met link naar mij te sturen.

De winnaar:
Er word een winnaar gekozen door middel van een topic waar de gemaakte resultaten staan. Het beoordelen duurt 7 dagen.

Huidige fase: Inschrijvingen
Laat een reactie achter dat je wenst mee te doen, je ontvangt bij aanvang ook een PM!

Wanneer?
#01 vindt plaats op zaterdag 24 april startende om 19:00 en einde om 20:30 (anderhalf uur). Het thema wordt dan ook bekend gemaakt. Natuurlijk zijn deze tijden niet vast en kan er een vertraging optreden van maximaal een half uur!

Wie neemt er deel?
De volgende mensen willen deelnemen aan deze wedstrijd:

Verdere informatie
Verdere informatie kan altijd verkregen worden via PM of door middel van een reactie in dit topic.
« Laatst bewerkt op: 20 april 2010, 22:18:12 door bjarno »
Inactief.
*

Offline bjarno

• 875
Gepost op: 19 april 2010, 19:53:02
Deze post is gereserveerd voor het aankondigen van het thema en latere aanvullingen, net zoals update's en meer!
Inactief.
*

Offline Blanco

• 217
Gepost op: 19 april 2010, 20:42:30
Leuk idee, denk dat het wel lukt om mee te doen, weet het niet zeker maar zet me maar op del lijst!

Maar er zijn dus verder geen eisen behalve dat het over het thema moet gaan/er mee te mkaen hebben en het met Gimp gedaan is?
*

Offline bjarno

• 875
Gepost op: 19 april 2010, 20:43:57
En binnen het tijdslimiet natuurlijk :P Verdere details houd ik nog verborgen aangezien deze misschien het thema kunnen verraden (alhoewel die kans klein is).
Inactief.
*

Offline admin

• 852
Gepost op: 19 april 2010, 22:30:34
ah zaterdagavond kan ik niet..
*

Offline bjarno

• 875
Gepost op: 20 april 2010, 16:50:45
Komaan mensen, don't be shy :)

Als er te weinig mensen zijn verplaats ik misschien de datum zodat er meer mensen op de hoogte van zijn. Ik dacht dat gisteren tot zaterdag al genoeg kan zijn. Maar ja, er zijn nog wel wet dagen :P
Inactief.
*

Offline dilophodd

• 255
  • met een "H" tussen "p" en "o" en DD aan het eind.
Gepost op: 20 april 2010, 19:51:03
Jep, zet mij ermaar bij :)
*

Offline Blanco

• 217
Gepost op: 24 april 2010, 20:28:11
Deze is dus verschoven??
*

Offline bjarno

• 875
Gepost op: 24 april 2010, 21:12:11
inderdaad  :'(

Wegens familieproblemen (niks ernstig ;)) kon ik niet tijdig mijn computer opzetten om deze wedstrijd te starten. Deze is opgeschoven naar volgende week zaterdag (een week langer de tijd).

Mijn oprechte excuses, maar de wedstrijd nu starten is nadelig voor sommige mensen ;) :(

Greetz,
Bjarno

Dus deze wedstrijd valt nu op 1 mei, zelfde uren!
Inactief.
*

Offline bjarno

• 875
Gepost op: 16 juli 2010, 14:54:31
Ik denk niet dat de speedwedstrijd nog doorgaat, en heb er momenteel ook niet superveel energie voor om het deze keer fatsoenlijk te herorganiseren. Als iemand anders dit een goed idee vindt mag hij zeker zelf ook nog een speedwedstrijd opstarten.

Mijn excuses,
Bjarno
Inactief.
*

Offline admin

• 852
Gepost op: 16 juli 2010, 15:14:28
Straks na de zomer komen er weer een heel jaar lang nieuwe gesponsorde wedstrijden!
*

Offline PKHG

• 1011
Gepost op: 16 juli 2010, 16:41:42
Te laat ontdekt ... ik zal het wel eens proberen  ;)
Peter
*

Offline admin

• 852
Gepost op: 19 juli 2010, 16:00:50
Op onze homepage kunnen jullie al ontdekken wie de nieuwe wedstrijdsponsor is ;)
*

Offline bjarno

• 875
Gepost op: 20 juli 2010, 09:28:14
Duurde die sponsering van de vorige sponser (naam kwijt :P ) niet langer?
Inactief.
*

Offline admin

• 852
Gepost op: 20 juli 2010, 09:42:29
Nee die was maar voor een paar wedstrijden.
De nieuwe sponsort 6 wedstrijden voor het komende jaar (van september 2010 tot september 2011).
Dus dan kunnen we per 2 maanden een wedstrijd organiseren met prijs. ;)