Auteur vermelden

• 6 Reacties
  • 1592 Gelezen
*

Offline PKHG

• 1011
Gepost op: 8 januari 2009, 09:15:56
Beste ...
Kijkt u een hier http://www.dutchgimpers.nl/index.php?n=GrafischOpensource.Blender3dtext

Die bladzijde heb ik 'opgepoets' (weliswaar naar mijn smaak), en ik zou graag de schrijver dezes er op attent maken, maar ja WIE O WIE was dat?

Dus een voorstel: Vermeld ergens (bovenaan) je forum-naam dan kan met met PM contact opnemen.

Misschien zo in de wiki : [-- PKHG 2009-01-08 onderwerp--]
het haakjes-paar [--  --] maakt (rendert) de inhoud klein. 

Indien alles naar tevredenheid is 'verbeterd' ... kan een artikel 'officieel' worden gemaakt?!
Peter
Gepost op: 8 januari 2009, 11:54:12
Dat soort dingen daar zijn toch de recente wijzigingen en overleg pagina's voor?
Vooral de overleg pagina van een artikel leent zich uitstekend voor extra commentaren/namen/whatever?
*

Offline PKHG

• 1011
Gepost op: 8 januari 2009, 13:33:50
Helaas niet helemaal in deze Wiki.
Overlegpaginas moet men zelf aan leggen, kan natuurlijk. maar gemakkelijker is dat in de pagina zelf
met een van de ge´nstalleerde hulpmiddelen:
In source zien zij er zo uit ...
>>postit<<
je tekst komt aan de rechter rand in een box tevoorschijn ..
>><<

>>tip<<
tiptekst
>><<

>>warning<<
na ja een waarschuwing
>><<

>>important<<
een belangrijke mededeling
>><<

Of men plaats een commentbox
zie http://www.dutchgimpers.nl/index.php?n=Main.WikiSandbox

De RecentChanges geven zoals de naam zegt slechts een naam  van degene die iets op een pagina als laatste iets heeft gewijzigd (en bij die, die ik maak zou dat misschien af en toe nodig zijn
Peter
Gepost op: 8 januari 2009, 13:49:40
Ik vergat de belangrijkste pagina: de geschiedenispagina van een artikel.
Daar kun je tot in de puntjes bekijken wie iets heeft gedaan en wat het verschil is met de andere versies :)
*

Offline PKHG

• 1011
Gepost op: 8 januari 2009, 14:41:37
Inderdaad
Maar net zo als de 'edit-schakelvlak' is er de 'history' (nog) niet ..
Men moet dus &action=diff weten!

Er is alleen een MAAR: de (super)beheerder kan aangeven hoeveel (hoelang)  van de geschiedenis bewaart moet blijven .... en dat zou ik niet te lang laten zijn, omdat anders de mogelijkheid bestaat dat het bestand langer en langer wordt (history moet worden opgeborgen) en dat is niet wenselijk.
Peter
*

Offline admin

• 852
Gepost op: 8 januari 2009, 14:57:16
Als je ingelogd bent kun je door middel van de volgende toetscombinaties elk artikel bewerken:

Firefox: [alt] + [shift] + [e]
Internet Explorer: [alt] + [e] na het loslaten van deze twee toetsen: [enter]
Safari: [Ctrl] + [e]
Door in plaats van de 'e' de 'h' te nemen krijg je de bewerkingsgeschiedenis van het artikel te zien.
*

Offline bjarno

• 875
Gepost op: 8 januari 2009, 22:03:16
Ik ken deze toetsencombinatie na een tijdje wel, maar ik denk dat het handig is voor mensen die een nieuw artikel willen dat ze direct op edit kunnen drukken.
Inactief.