Je laatste foto

• 162 Reacties
  • 50831 Gelezen
*

Offline FransR

• 1684
Gepost op: 19 juli 2009, 07:33:40
Leuk resultaat. Vooral ook die ruimtewerking door de twee heuvels links en rechts, waardoor de diepte extra sterk wordt.
Wat heb je met de lucht gedaan, vooral in het gedeelte boven die wapperende linten? Er lijken wel een soort digitale rookslierten te zijn.......

In de tweede foto storen mij persoonlijk die duidelijke verdwijnpunten. Maar dat is persoonlijk, sommige mensen vinden dat nu juist zo spannend aan een panorama-foto.
Wat je wilt, dat kun je!
*

Offline bjarno

• 875
Gepost op: 19 juli 2009, 09:58:38
Leuk resultaat.
Bedankt

Citaat
Vooral ook die ruimtewerking door de twee heuvels links en rechts, waardoor de diepte extra sterk wordt.
Wat heb je met de lucht gedaan, vooral in het gedeelte boven die wapperende linten? Er lijken wel een soort digitale rookslierten te zijn.......
Ik heb het gewoon in Hugin ge´mporteerd, Hugin zijn werk laten doen, Hugin mijn afbeelding laten exporteren, Met GIMP het transparante deel weggehaald. (Probeer zelf met Hugin en je ziet wat ik bedoel) en met deviantart online gezet. That's it

Citaat
In de tweede foto storen mij persoonlijk die duidelijke verdwijnpunten. Maar dat is persoonlijk, sommige mensen vinden dat nu juist zo spannend aan een panorama-foto.
Ik vind dat net weer leuk dat je de rivier (de grote nete in dit geval) ziet binnenkomen langs punt A en weggaan bij punt B.

:)
Inactief.
*

Offline PKHG

• 1011
Gepost op: 20 juli 2009, 17:26:54
Het mocht (van leendert)

Mijn laatste vandaag:

Alleen 'verkleind' (de helft) ...
Peter
Gepost op: 21 juli 2009, 12:58:07
Grappig, ik heb zondag ook nog geprobeerd wat foto's te maken van de vlinders op de vlinderplant bij mams in de tuin :)
Helaas waaide het zo hard dat ik nauwelijks iets heb wat niet bewogen is.
*

Offline FransR

• 1684
Gepost op: 21 juli 2009, 13:09:21
Fraai die half-doorzichtige vleugel van jouw vlinder. En de kleur van de bloemen is werkelijk echt goed

En ze zijn weer volop aanwezig die vlinders. Ook hommels heb ik heel veel op de vlinderstruiken.
Wat je wilt, dat kun je!
*

Offline admin

• 852
Gepost op: 21 juli 2009, 13:24:54
*

Offline bjarno

• 875
Gepost op: 21 juli 2009, 13:55:52
Mooi  :)
Inactief.
Gepost op: 21 juli 2009, 14:31:23
Deze foto heb ik in de tuin van mijn moeder gemaakt (was beter gelukt dan de vlinder foto's) en gebruik ik momenteel als 1 van mijn wallpapers.

Groot:
http://www.imgdumper.nl/uploads2/4a65b553b1b9d/4a65b55335758-margriet_wall.jpg
*

Offline admin

• 852
Gepost op: 21 juli 2009, 16:50:22
schitterende foto gentooistia!
Goede compositie, mooie kleuren.....helemaal goed gewoon ;)
*

Offline FransR

• 1684
Gepost op: 21 juli 2009, 20:35:26
@gentooista: Prachige foto, mooie kleur, lekker scherp waar het belangrijk is, leuke compositie. Hier kunnen wij nog wat van leren.

@leendert: Mooi sfeertje heb je er van gemaakt. Maar als je toch aan het gimpen was had je toch die draden links, de hoogspanningsmast in het midden en dat zwart/witte windschermpje kunnen wegtoveren? Maar verder heel sfeervol, bijna benauwend..
Wat je wilt, dat kun je!
*

Offline bjarno

• 875
Gepost op: 21 juli 2009, 20:36:48
de hoogspanningsmast in het midden en dat zwart/witte windschermpje
die zie ik dus niet. Ow wacht, ik zie ze :P
Inactief.
Gepost op: 21 juli 2009, 20:50:35
Ik zag het eerst ook niet hoor, kun je zien dat FransR als fotograaf op details let ;)
Ik merk dat ik zelf altijd een paar keer terug moet naar een foto om echt alles te kunnen zien.
*

Offline admin

• 852
Gepost op: 21 juli 2009, 22:44:21
Goed idee om die weg te werken inderdaad.
Op de grotere versie vallen ze wel een stuk meer op ;)
*

Offline FransR

• 1684
Gepost op: 22 juli 2009, 09:21:40
Ik zag het eerst ook niet hoor, kun je zien dat FransR als fotograaf op details let ;)
Ik merk dat ik zelf altijd een paar keer terug moet naar een foto om echt alles te kunnen zien.
Dit is veel te veel eer. Nee, ik ben gewoon een muggenzifter of Pietje-Precies.

Waar blijven eigenlijk al die foto's van al die andere DG-leden? Iedereen heeft toch minstens een mobieltje om plaatjes vast te leggen?
Wat je wilt, dat kun je!