Wedstrijd ideeŽn

• 61 Reacties
  • 32776 Gelezen
*

Offline admin

• 852
Gepost op: 24 december 2008, 18:34:22
In dit topic kun je ideeŽn kwijt voor de komende Dutchgimpers wedstrijden.

Let op! wil je een wedstrijd idee insturen stuur hem dan netjes in volgens deze lijst!

Inzender:

Naam van wedstrijd:

Afmetingen:

Overige regels:

Overige uitleg:

« Laatst bewerkt op: 5 januari 2009, 20:56:09 door murtun »
*

Offline bjarno

• 875
Gepost op: 3 januari 2009, 22:33:03
Cool ,dus de winnaar bepaalt niet meer de volgende wedstijd,

Ik had gedacht aan:

-  Wallpaper
-  Een DVD-hoes ontwerpen van...
-  Een tekening maken (met gimp natuurlijk) hoe jouw eigen OS eruit zou zien (met lagen voor info :D)
-  Eigen smileys
-  Een planeet-
-  ...
Inactief.
*

Offline ixion

• 39
Gepost op: 3 januari 2009, 23:18:36
 affiche  headers  layouts   banners ...  :D
*

Offline PKHG

• 1011
Gepost op: 4 januari 2009, 09:02:13
Ben nog zo nieuw hier, dat ik nog geen 'eerdere' wedstrijd heb gezien in elk geval geen omschrijving ervan.

En voorstellen zo algemeen als mijn twee voorgangers gedaan hebben vind ik toch te algemeen.

Kan er misschien een soort 'reglement' komen, hoe een voorstel tot een 'wedstrijd' eruit zou moeten zien?

B.v. grootte, wel of niet kleur, wel of niet geanimeerde gif aangeven? Dit of dat WEL aanwezig? Wel of niet met plugin?

Peter
Peter
*

Offline bjarno

• 875
Gepost op: 4 januari 2009, 10:01:01
Ik denk dat het nu de bedoeling is dat we ideeŽn geven, en later kiest een beheerder/moderator er een thema uit met meerdere regels (zoals groote  ;), maar ook een deathline). Allť, zo zie ik dat toch :D
Inactief.
*

Offline PKHG

• 1011
Gepost op: 4 januari 2009, 10:09:32
Ik denk dat het nu de bedoeling is dat we ideeŽn geven, en later kiest een beheerder/moderator er een thema uit met meerdere regels (zoals groote  ;), maar ook een deathline). Allť, zo zie ik dat toch :D

De ideeŽn boven zijn veel te abstract, daar heeft een ... niet zo veel aan, dacht ik!

Peter
*

Offline murtun

• 118
Gepost op: 4 januari 2009, 11:58:06
Het is inderdaad de bedoeling dat jullie hier ideeťn posten en dat het natuurlijk ook overzichtelijk blijft. Ik zal binnenkort een formulier maken waar jullie je ideeťn in kunnen zetten.

Mvg,

Murtun
Gepost op: 4 januari 2009, 12:27:16
Misschien een manipulatie:P

En dan bijvoorbeeld dat je een achtergrond moet zoeken/maken en daarin een dier verwerken...
Gepost op: 4 januari 2009, 17:27:05
matte painting natuurlijk! XD
*

Offline awo13

• 61
Gepost op: 4 januari 2009, 19:20:26
en de vorige wedstrijd? komt daar nog een uitslag van?
(ja, ik deed een keer mee, vandaar dat ik er na vraag;))
*

Offline murtun

• 118
Gepost op: 4 januari 2009, 19:56:03
en de vorige wedstrijd? komt daar nog een uitslag van?
(ja, ik deed een keer mee, vandaar dat ik er na vraag;))

Denk dat we daarvoor even moeten wachten tot het forum is overgezet. ( Ik weet ook nog niet alles precies aangezien ik nog geen bericht terug heb van Leendert)

Mvg,

Murtun
*

Offline murtun

• 118
Gepost op: 4 januari 2009, 20:13:18
Let op! wil je een wedstrijd idee insturen stuur hem dan netjes in volgens deze lijst!

Inzender:

Naam van wedstrijd:

Afmetingen:

Overige regels:

Overige uitleg:

Mvg,

Murtun
« Laatst bewerkt op: 5 januari 2009, 07:16:13 door murtun »
*

Offline bjarno

• 875
Gepost op: 4 januari 2009, 21:09:51
Ik denk niet dat begin en einde echt nodig is :D Het zijn hier enkel nog maar ideeŽn.
Inactief.
*

Offline murtun

• 118
Gepost op: 5 januari 2009, 07:15:56
Je hebt inderdaag gelijk over het begin en het einde van elke wedstrijd. Maar niet omdat het nog maar ideeťn zijn maar vooral omdat ik heb in moet plennen :-[ :)

Mvg,

Murtun
Gepost op: 5 januari 2009, 17:32:12
ik weet niet of al die vragen direct handig zijn (of iig niet in alle gevallen), aangezien meestal als je een idee hebt je het nog niet meteen zo ver hebt uitgewerkt, en beter hier zou kunnen vragen wat anderen vinden (en of het hen Łberhaubt wat lijkt) voordat je er verder op in gaat..