Stemmen DG Contest 2

• 25 Reacties
  • 8422 Gelezen
*

Offline admin

• 852
Gepost op: 6 april 2009, 16:55:49
In dit topic kan gestemd worden voor de winnaar van DG contest 2.

We gaan het stemmen weer op de oude manier doen! Dus iedereen moet gewoon zijn top3 posten in het stemtopic. In dit geval hebben we maar 3 inzendingen dus stel ik voor dat iedereen zijn/haar top 2 post

De inzendingen:
1.Aron

link: http://i241.photobucket.com/albums/ff11/aronnowietsch/newssite.jpg

2. Jaapz

Link: http://jaapz.fambro.nl/dump/newdotnet.png

3. Toppertje

Link: http://i578.photobucket.com/albums/ss230/toppertje_18/Krantsite.jpg

Stemmen maar!
*

Aron

Gepost op: 6 april 2009, 18:38:45
Nouja alleen de volgorde is dan dus van belang ;D
1. Jaapz
2. Toppertje
*

Offline admin

• 852
Gepost op: 6 april 2009, 19:00:22
1. Jaapz
2. Aron

Ik vind die van Aron er wel leuk uitzien, maar vooral de lettertypes maken het totaal ongeschikt voor een nieuwssite. Daarom Jaapz dus op nummer 1.
Gepost op: 7 april 2009, 19:28:10
ik vind die van aron veel mooier afgewerkt het enige nadeel is dan toch de tekst maar ik stem voor de eerste op aron :)
*

Offline bjarno

• 875
Gepost op: 7 april 2009, 20:00:40
1. Jaapz
2. Toppertje

(Bij Aron vind ik het lettertype lastig om te lezen (afgezien dat het Latijn is))
Inactief.
Gepost op: 8 april 2009, 21:20:24
1. Aron
2. Toppertje

Bij Aron mag het lettertype verkeerd zijn gekozen, verder is het gewoon een goed ontwerp.
Die van jaapz vind ik een beetje teveel op safe gespeeld (vooral voor iemand die aan webdesign doet), afgezien van die vage kleur, wat weer niet gauw aan een nieuwssite doet denken. Ik wil niet saai zeggen, dus zoek nog naar het juiste woord om het te omschrijven.
Het heeft gewoon niets wat de aandacht trekt (op die kleur na dan).
Bij toppertje dezelfde kleur, en er zijn wel meer dingen die te kitscherig zijn voor een nieuwssite, maar toch is het net wat meer 'pakkend' dan die van jaapz.
*

Offline admin

• 852
Gepost op: 8 april 2009, 22:18:27
ik vind die van aron veel mooier afgewerkt het enige nadeel is dan toch de tekst maar ik stem voor de eerste op aron :)

Je moet je top2 geven, anders is je stem niet geldig ;)
*

Offline Ruby

• 173
  • Gimp Photoshop for Human beingns
Gepost op: 10 april 2009, 09:24:40
1.Aron
2.Jaapz

Alhoewel ik die van Aron niet echt mooi vind heeft zijn lay out nog de beste kans om een echte site te worden. Ondanks het vervelende font. Daarnaast vind ik Jaapz zijn lay out niet echt een nieuwsite. En een beetje saai.
You live once, so rock till you stop
Gepost op: 10 april 2009, 14:30:56
1.Aron
2.Jaapz

Alhoewel ik die van Aron niet echt mooi vind heeft zijn lay out nog de beste kans om een echte site te worden. Ondanks het vervelende font. Daarnaast vind ik Jaapz zijn lay out niet echt een nieuwsite. En een beetje saai.

En die van mij dan?

Mvg Toppertje
*

Offline jaapz

• 391
Gepost op: 19 april 2009, 13:26:30
Ik ben ook niet echt zo'n designer eigenlijk :P Ik vind het code deel van een site eigenlijk veel interresanter :P
Minder actief dan voorheen, drukdrukdruk :(
*

Offline jaapz

• 391
Gepost op: 28 april 2009, 19:08:45
Even een vraagje, waarom stemmen we hier weer op de oude manier? Poll is makkelijker en overzichtelijker. En wanneer word deze stemming gesloten? Ik ben atm de wedstrijden pagina even aan het updaten...
Minder actief dan voorheen, drukdrukdruk :(
Gepost op: 29 april 2009, 14:20:18
Aan alleen een poll heb je niets, want ten eerste kun je daar niet meer dan één ding kiezen en ten tweede is het ietwat fraude gevoelig...
*

Aron

Gepost op: 30 april 2009, 14:19:03
Aan alleen een poll heb je niets, want ten eerste kun je daar niet meer dan één ding kiezen en ten tweede is het ietwat fraude gevoelig...

Een poll met dubbele checkboxes zou anders prima voldoen, en als je alleen leden laat stemmen zou het fraudegevoelige er ook af zijn.
Toch?
Gepost op: 30 april 2009, 15:35:42
Je kunt nooit zien wie waarop heeft gestemd ;)
En het is nu toch al zo dat alleen leden kunnen stemmen?

Een poll is best leuk voor een snelle indicatie, meer niet eigenlijk.
Persoonlijk zou ik liever zien dat mensen ook hun keuzes toelichten, zodat zo'n stemronde ook nog eens inhoud krijgt.
*

Aron

Gepost op: 30 april 2009, 16:34:44
De motivatie is inderdaad wel heel belangrijk, maar die zou alsnog wel gepost kunnen worden.