nieuwe gimp

• 2 Reacties
  • 174 Gelezen
Gepost op: 22 september 2018, 22:41:08
beste,,daar ik bij nieuwe gimp niet kan volgen omdat het niet opent zoals de oude versie met centrale venster en met lang beide zijden werkbalken zou ik graag de oude versie terug hebben,,,ik heb een nieuwe pc win10 en gimp stond op mijn oude,,,tussen haakjes ,ik ben 75 jaar en de nieuwe gimp snap ik niet goed !
groetjes happyopa
*

Offline FransR

• 1684
Gepost op: 23 september 2018, 10:57:52
Wat de indeling betreft is de nieuwe Gimp gelijk aan de oude: 1 centraal werkgebied, links de gereedschappen en rechts de lagen, historie, enzovoorts. Het uiterlijk lijkt heel anders, maar is in principe precies gelijk. Ik zou heerlijk bij de nieuwe Gimp blijven, heus het went. Het is mij ook gelukt (82), dus....

Stel gerust vragen zoveel u wilt. Hebt u niet iemand in de buurt die u even op weg kan helpen, zoals een huish.hulp, buurman of een kleinkind?

Bekijk ook even het artikel in de "tutorials">"Gimp voor beginners">"verschil tussen 2.8 en 2.10", daar staat ongeveer in het midden een hoofdstukje over "Gereedschappen", de niet gekleurde symbooltjes daarin zijn de meest gebruikte en die zijn niet veranderd.
Wat je wilt, dat kun je!
Gepost op: 23 september 2018, 13:33:03
mijn probleem is intussen opgelost,,bedankt om te reageren hoor