Blender Mijn gimp creaties met ransparamtie als scene onderdelen gebruiken

  • 1 Reacties
  • 670 Gelezen
Gepost op: 11 december 2017, 18:28:06
Hoe maak ik een transparantie map voor gebruik in Blender en gebruik ik deze vervolgens?
ik ga het in de bleder rendere dioen dus kan ik met instelling bij het importeren van de plaatjes doen.
maar nu mijn vraag hoe sla ik mijn textures dus mijn tekeningen op zodat ik straks niet met een aantal roze planes zit ?
« Laatst bewerkt op: 11 december 2017, 20:51:51 door reekje »
ziet met een oog
 Dell Precision T1700 SFF
 Intel Xeon E3-1246 v3, 3.50 GHz, 8M Cache
16 gb geheugen en  nVidia Quadro nvs510
daar op draait Dabian blender 2.74 gimp2.8 Makehuman1.1.0
*

Offline tomatito

  • 1226
Gepost op: 1 januari 2018, 20:56:40
Roze planes? Dan heb je denk geen afbeelding/textures geopend.



1. Kies/selecteer Compositing (links boven-in)
2. Open je texture: links onder-in, klik op het gele map icoontje)