postertje

• 6 Reacties
  • 1509 Gelezen
Gepost op: 21 oktober 2016, 11:32:29
postertje, niet helemaal afgewerkt... maar ze wilden hem niet gebruiken omdat ie te donken was ???
(vond ik een beetje gezeur om eerlijk te zijn, je vraagt me voor een poster, je kent mijn stijl... als je een lichte poster wil, zeg dat dan duidelijk... maarja ik ga opnieuw beginnen)

(de witte balk was een vereiste)
Taal is bedoelt om te communiceren, niet om foutloos te spellen

Gepost op: 21 oktober 2016, 17:33:24
Als dat paarse en wit fluoriscent zou zijn......dan zou je een te gekke poster hebben die vooral in het 'donker' moet hangen.
Happy Gimping,

E. Sullock Enzlin
Gepost op: 22 oktober 2016, 21:04:22
Ik vind hem erg mooi.  :)
En ik hoop op een half metertje sneeuw deze winter.
Gepost op: 28 oktober 2016, 10:39:39
tnx ik zit te denken om hem dan maar helemaal om te bouwen naar iets helemaal over de tops (met effecten enzo) want dit was eigenlijk teveel werk voor niks.

Meestal maak ik mijn posters iets simpeler (zie hieronder) om te voorkomen dat ik veel werk steek in iets dat afgewezen wordt zoals deze.  Het is maar voor eeen studie verenging en ik doe het ook maar voor de lol. Maar denk dat ik ermee ga kappen als de aanvragen onduidelijk zijn en ik dus posters voor niks in elkaar aan het zetten ben

(de laatste 3, deze zijn gelukkig wel gebruikt)

Gepost op: 31 oktober 2016, 02:27:52
Die laatste drie zijn ook oke natuurlijk, maar de "te donkere" is wel de stijlvolste.
Ik heb vroeger ook wel 's een postertje gemaakt maar ik kan ze op mijn pc niet meer vinden.
Gepost op: 31 oktober 2016, 14:00:52
die drie eronder kosten me bij elkaar ook niet eens de helft van de tijd van die ene daarboven (en die is nog niet eens af)

Gepost op: 5 november 2016, 18:27:49
Ze weten niet wat ze missen ;D
Happy Gimping,

E. Sullock Enzlin