Poll

hoe kan ik Photoshop plugins installeren in Gimp

Photoshop plugins
0 (0%)
plugins
1 (100%)

Totaal aantal stemmen: 1

Photoshop plugins

• 2 Reacties
  • 1524 Gelezen
*

Offline creativebear

• 1
  • Art of Photography
Gepost op: 2 september 2016, 22:34:27
Kan ik ook Photoshop plugins in Gimp instaleren en hoe moet dat ?
ik heb het geprobeerd maar het is mis gegaan,pspi.exe -systeemfout,het programma kan niet worden gestart omdat libgobject -2.0-0.dll ontbreekt op uw computer,u kunt dit probleem mogelijk oplossen door het programma opnieuw te installeren.Maar dit het ik gedaan en Gimp opnieuw geinstalleerd maar het probleem blijft aanwezig,hoe is dit probleem op te lossen.
Ik ben Gerard en ik ben fotograaf
*

Offline FransR

• 1684
Gepost op: 3 september 2016, 18:32:02
Plug-ins en scripts zijn nauw verbonen met het programma waarvoor ze gemaakt zijn omdat er verwijzingen naaar die programma's in voorkomen. Dus Nee, ze zijn niet bruikbaar.
Maar...... heel veel plug-ins en scripts die in Photoshop gebruikt worden zijn ook in Gimp aanwezig en vaak zelfs onder ongeveer dezelfde naam. Je moet even zoeken en misschien wat Googelen of de Gimp-plugin-registry afstruinen (hoewel de registry al heel lang al onbruikbaar is door "krakers"). Of hier op het forum vragen naar de plugin die je zoekt.
Wat je wilt, dat kun je!
Gepost op: 4 september 2016, 20:54:22
Anders dan FransR: ja die zijn bruikbaar maaaarrrrrrrr....... niet allemaal en je moet een speciale plugin hiervoor installeren en die is te vinden op de registry. helaas is de registry in lockdown mode :'(
Hier vind je ook de plugin met instructies: http://akvis.com/en/graphic-tips/add-plugins/gimp-add-plugins.php
Happy Gimping,

E. Sullock Enzlin