De nieuwe GIMP 2.9 (testversie)

• 18 Reacties
  • 5680 Gelezen
Gepost op: 14 november 2015, 22:26:30
Ja dat begrijp ik , maar al de rest is van gimp 2.8 automatisch in gimp 2.9 opgenomen . Alleen save for web werkt niet en moest ik sluiten zie screenprint .
Alle penselen alle filters alle plugins werden automatisch opgenomen .
What  is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?
Gepost op: 16 november 2015, 09:33:45
Ik heb zonet brushes gedownload . Die brushes zijn wel terg te vinden bij mijn gimp 2.8 maar niet bij de 2.9.
Nochthans al mijn brushes die ik vroeger gedownload heb staan bij beide .
What  is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?
Gepost op: 16 november 2015, 20:35:39
Ja dat begrijp ik , maar al de rest is van gimp 2.8 automatisch in gimp 2.9 opgenomen . Alleen save for web werkt niet en moest ik sluiten zie screenprint .
Alle penselen alle filters alle plugins werden automatisch opgenomen .
Ja dat kan kloppen. Betekent save for web opnieuw installeren. Als de plugin dan nog niet werkt dan is de plugin niet compatible met v2.9 en moet je wachten tot de auteur de plugin aanpast.
Happy Gimping,

E. Sullock Enzlin
Gepost op: 8 april 2016, 02:16:10
Ik heb gimp 2.9 erop gezet .
Zoekende naar de unified transform tool (draaien, schalen en nog een paar in één tool) zag ik dat deze tool in versie 2.9 zit.
Zie ik goed dat versie 2.9 voor Windows nog niet uit is?
De "draagbare versie", is die voor Windows of Linux?

edit: oke, ik heb GIMP 2.9.3 64-bit Color Patched Experimental portable gedownload van partha.com. Dat ziet er alvast goed uit. En Unified Transform zit er in maar hij draait alleen per 15 graden. Nou ja, het is ook veel te laat, morgen is weer een dag  ;D ;)

laatste edit: als ik geen vinkje zet draait hij traploos
truste
« Laatst bewerkt op: 8 april 2016, 02:57:53 door Nutello »