Nieuw leven?

• 21 Reacties
  • 4200 Gelezen
*

Offline murtun

• 118
Gepost op: 5 november 2015, 19:12:10
Ben het met je eens Bluez. Mooi om te zien dat er weer nieuwe actieve leden zijn. Toen ik begon met Gimp en een hele tijd daarna heb ik veel aan deze site gehad. Je leerde veel, er was veel hulp en bovendien was het ook nog gezellig. Daarnaast bood dit forum-onderdeel ook uitdaging, zelfs voor de meest nieuwe Gimp gebruikers. Al wist ik in der tijd dat ik de wedstrijd niet ging winnen, toch vond ik het leuk een inzending te doen.

Ik ben me op andere vlakken gaan ontwikkelen. Ook was ik destijds nog student en moet ik nu gewoon werken.
Eigenlijk heb ik geen tijd maar kan het toch niet laten hier om de paar maanden langs te wippen en bij te lezen.

Afgelopen oktober zijn er 9 nieuwe leden bij gekomen. Kan natuurlijk altijd beter maar vindt het opzich best veel. Het zou erg fijn zijn als Leendert weer eens online komt maar hij zal vast een gegronde reden hebben dit niet te doen. Een wedstrijd opzetten kan ook zonder hem. Dat zou ik zelfs aanmoedigen.

Gr Murtun

P.S. Als je een wedstijd op zet beloof ik bij deze dat ik een inzending zal sturen^^

*

bluez

Gepost op: 5 november 2015, 20:43:36
Dankjewel Murtun, that's the spirit! Ik begrijp het verhaal ook niet helemaal wat Leendert betreft, maar als de moderatoren het zelfs niet weten, kan ik ook niets. Inderdaad kan een wedstrijd opzetten zonder hem, maar mits ik enkele sponsors in de la heb zitten, willen die natuurlijk de zekerheid dat als we van start gaan het ook blijvend is. Maar gezien de eigenaar geen reactie geeft... Toch hoop ik dat het ooit kan doorgaan.
Gr. Bluez
Gepost op: 5 november 2015, 20:57:11
Murtun

Heb jij niet destijds ook wel eens een wedstrijd opgezet??
Happy Gimping,

E. Sullock Enzlin
*

Offline murtun

• 118
Gepost op: 6 november 2015, 15:22:00
Ja dat klopt. Vond het wel moeilijk maar op den duur heb ik er ook een aantal opgezet.

Bluez. Ik acht de kans zeer klein dat deze website in het komende jaar offline gaat. Sponsoren zijn leuk, maar het kan toch ook zonder? Zeker om te beginnen, als het dan lekker loopt met veel inzendingen zijn er wellicht geïnteresseerde sponsoren.

Je zegt 'ik hoop dat het ooit door kan gaan'. Ik zie niet waarom het niet kan:P

*

bluez

Gepost op: 6 november 2015, 15:53:09
Murtun,
De sponsoren zijn het probleem niet, en het is wel de bedoeling om meer leden te maken, dus om ergens hier en daar wat publiciteit te maken en het is nog steeds zo dat met enkele mooie prijzen erachter, mensen meer inzet betonen. En als we moeten een wedstrijd starten met de hoogstens 2 a 3 mensen die hier Gimp werkjes plaatsen, zijn we wel héél vlug uitgespeeld. Maar goed, dit is een eindeloze redenering, dus voor mij: case closed. Fijne dag iedereen en een super weekend.
Gepost op: 4 januari 2016, 15:19:18
hi,

ik ben een beetje laat, maar ik check dit forum al een aantal jaar niet meer elke dag. Mochten jullie wat organiseren, kan iemand me dan even willen mailen/pm'en. Als er actie komt doe ik graag mee ;)
Taal is bedoelt om te communiceren, niet om foutloos te spellen

Gepost op: 6 januari 2016, 20:36:39
Tja ik wil wel maar weet niet hoe het moet. Ik heb al eens geprobeerd de haeding van het forum wat dynamischer te maken maar zonder succes hiervoor heb ik Leendert nodig.
Happy Gimping,

E. Sullock Enzlin