Nieuw leven?

• 21 Reacties
  • 4199 Gelezen
*

bluez

Gepost op: 5 oktober 2015, 08:00:53
Toch jammer dat dit topic een stille dood is gestorven, misschien kan de forum owner eens contact opnemen om dit geweldige forum samen nieuw leven in te blazen? Er is al zo weinig degelijk Gimp nieuws te rapen, dus waarom dit forum niet onder de aandacht brengen?
Gepost op: 5 oktober 2015, 19:06:24
Wat bedoel je precies Bluez??
Happy Gimping,

E. Sullock Enzlin
*

bluez

Gepost op: 5 oktober 2015, 19:16:31
Bedoel precies wat ik schreef: misschien wedstrijden en projecten terug aan de start krijgen? Enkele banners op fora plaatsen? Kortom beetje activiteit genereren.
*

Karamelleke

Gepost op: 5 oktober 2015, 20:30:26
Zou ik wel fijn vinden...
Ondanks ik nog veel te leren heb.
Maar daarom zijn we hier hé,

Mooie avond nog,
Gepost op: 7 oktober 2015, 20:33:52
Aha, ja de wedstrijden zijn een stille dood gestorven. De banner hierboven te vervangen ala gimpchat kan ik helaas niet, dat kan alleen Leendert. Op andere fora breng ik de Dutchgimpersforum wel onder de aandacht maar ja de Nederlandse taal zijn ze meestal niet machtig. Wat wel kan is het forum onder de aandacht brengen van foto- cq computerbladen. Helaas is tijd bij mij een schaars goed geworden vanwege een baanwissel en houd ik me vrijwel alleen nog bezig met onderhoud van het forum, controleren van nieuwe leden en het geven van technische assistentie. Dus als je je geroepen voelt om een 'wedstrijd' op te zetten ga je gang. Ik wil je wel daar bij helpen.
Happy Gimping,

E. Sullock Enzlin
*

bluez

Gepost op: 8 oktober 2015, 11:04:05
Alvast dank voor je reactie. Ik ben best bereid me in te zetten voor dit forum maar je reactie roept enkele vragen op:  hier en daar lees ik het gemis van "leendert", moet ik hieruit begrijpen dat hij niet meer actief is of....?
Je zal begrijpen als ik wat dingetjes op poten zet, ik dan ook de zekerheid wil dat alles kan doorgaan.
Ik had het een tijd terug hierover al met FransR maar hij ging ervan uit dat het weinig zin of nut had mijn idee.
En ergens kan ik hem wel volgen.
*

Offline FransR

• 1684
Gepost op: 8 oktober 2015, 13:17:14
Leendert heeft deze site opgezet, hij is de enige die wat kan wijzigen.
Hij was eind januari even op het forum, dus 9 maanden geleden......
Mijn opmerking was vooral omdat er maar heel, heeeeel erg weinig actieve leden zijn, slechts 4 creatievelingen, 2 moderators en incidenteel nog een passant, dus veel te weinig voor wedstrijden of zo.
De moderators E. Sullock Enzlin en ik kunnen slechts beperkt wijzigingen aanbrengen, bijvoorbeeld in de ledenlijst, de artikelen en de forum bijdragen.
Het handjevol anonieme gasten laat geen sporen na, dus het is niet bekend wat ze hierheen heeft gebracht en of ze gevonden hebben wat ze zochten.
Overigens zijn er van die anonieme gasten heel veel die zo maar het net afstruinen op zoek naar???? Meestal uit vreemde verre landen.
Ik heb wel eens gedacht dat misschien de naam een struikelblok is, want wie komt er op "dutchgimpers" als je iets over gimp wilt weten.
Wat je wilt, dat kun je!
*

bluez

Gepost op: 8 oktober 2015, 13:26:32
Ik kan je helemaal begrijpen Frans, en ben het eens met je stelling.
Gepost op: 11 oktober 2015, 12:36:19
Toch maar weer eens Leendert gaan porren.
Happy Gimping,

E. Sullock Enzlin
*

bluez

Gepost op: 11 oktober 2015, 13:36:09
Fijn van jou, ik hoop op een gunstige reactie.
*

bluez

Gepost op: 17 oktober 2015, 05:58:49
blijkbaar weinig nut dat gepor?
*

Offline FransR

• 1684
Gepost op: 17 oktober 2015, 08:37:59
Laatst aktief staat nog steeds op 29 januari 2015.
Wat je wilt, dat kun je!
*

bluez

Gepost op: 18 oktober 2015, 05:37:12
Tja, dan zijn alle goeie bedoelingen  nutteloos...
Gepost op: 18 oktober 2015, 19:31:16
Nog steeds niet gereageerd.
Happy Gimping,

E. Sullock Enzlin
*

bluez

Gepost op: 18 oktober 2015, 19:48:43
Jammer, maar helaas..