Rebelle inkscape

• 284 Reacties
  • 35205 Gelezen
Gepost op: 6 september 2015, 11:34:55

Deze heb ik uit een tutorial gemaakt maar wel telkens een nieuwe laag aangemaakt .
Ik vind het raar dat zij alles op één laag maken .
« Laatst bewerkt op: 6 september 2015, 15:27:14 door rebelle »
What  is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?
Gepost op: 6 september 2015, 14:09:07

Er zit ook een grote fout in namelijk TWinny ik ben begonnen in hoofdletters en geeïndigd met kleine letters pffff
What  is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?
Gepost op: 6 september 2015, 15:15:49

IK heb de text er nu gewoon opgezet maar niet volgens de regels van het spel . Dit was voor mij toch een hele bedoening .
Ik vraag me af of een leek eigenlijk wel het verschil ziet .
Maar het was wel een leerrijke bedoening .
Gepost op: 6 september 2015, 16:07:18
Nou ik zie geen verschil hoor.
Happy Gimping,

E. Sullock Enzlin
Gepost op: 6 september 2015, 16:26:45
Ik eigenlijk ook niet , maar het scheelt wel een heeeeele hoop werk haha .
Ik ga je niet zeggen hoeveel handelingen in de eerste twinny zitten .
De tweede hopla en het was in orde .
*

Offline tomatito

• 1226
Gepost op: 6 september 2015, 17:07:42
Ziet er goed uit! Heb je dat gemaakt met een tutorial van Nick (tutorials by Nick op Youtube)? Trouwens hoort de tekst niet mee te buigen? En volgens mij zit er rechtsboven een heel... maar dan ook heel klein foutje.
Gepost op: 6 september 2015, 17:15:25
Ziet er goed uit! Heb je dat gemaakt met een tutorial van Nick (tutorials by Nick op Youtube)? Trouwens hoort de tekst niet mee te buigen? En volgens mij zit er rechtsboven een heel... maar dan ook heel klein foutje.

De tekst op foute twinny heb ik gedaan zoals het hoorde daar heb ik heel lang aangezeten . die tekst is met pad in enveloppe gezet of zoiets . Ja ik zie ook mijn foutje rechts boven , mijn spietje staat een heel klein beetje teveel naar rechts .
Het was een engelse tutorial maar ik weet niet meer van wie .( inderdaad van Nick)

https://www.youtube.com/watch?v=wQHC38-6phs
« Laatst bewerkt op: 6 september 2015, 18:23:59 door rebelle »
Gepost op: 6 september 2015, 19:39:52
Foutje in de rechterbovenhoek hersteld met GIMP , dat valt zo te zien mee .
Maar de tekst is veel minder van kwaliteit met GIMP.

Gepost op: 6 september 2015, 19:48:30
[ Gespecificeerde bijlage is niet beschikbaar ]
Gepost op: 6 september 2015, 21:13:15
Foutje in de rechterbovenhoek hersteld met GIMP , dat valt zo te zien mee .
Maar de tekst is veel minder van kwaliteit met GIMP.

(Link naar bijlage)
Klopt tenzij je de resolutie heel hoog zet.
Happy Gimping,

E. Sullock Enzlin
*

Karamelleke

Gepost op: 6 september 2015, 21:31:15
Amaai...
Goed bézig rebelle.
Gepost op: 8 september 2015, 09:48:46
Ik heb mijn foutje gevonden bij twinny , waarom de tekst niet gebogen was . Ik moest een niveau  naar onderbrengen  en dan de tekst naar beneden slepen om nadien in de enveloppe te steken .k had het niet begrepen en heb mijn tekst anders naar beneden gebracht . Vandaar dat de ombuiging er niet was ( denk ik ) ga het nog eens helemaal opnieuw proberen .
Gepost op: 8 september 2015, 20:30:51

Is gelukt met de letters in Inkscape .
En heb bijna alles begrepen .
Gepost op: 8 september 2015, 21:43:17

Ik heb het helemaal begrepen , enfin die oefening he . Herbeginnen bestuderen en goed nadenken oef .
En dat in de enveloppe steken is poepsimpel .

Hier heb ik geprobeerd op eigen houtje de oude van Twinny dus via inkscape de tekst goed te maken , en ik ben erin geslaagd , ik heb wel af en toe gezucht en gepuft .
Het foutje in de rechterbovenhoek is nu terug zichtbaar dat lukte niet netjes met inkscape . Maar ik zal het mss nog wel eens proberen
« Laatst bewerkt op: 8 september 2015, 21:56:51 door rebelle »
*

Karamelleke

Gepost op: 9 september 2015, 17:29:33
Proficiat.
Zo te zien kan je er mooie dingen mee maken.

Warme en mooie avond nog,