rebelle

• 402 Reacties
  • 62894 Gelezen
Gepost op: 22 maart 2015, 17:24:20
Een foto uit de oude doos.

Oeps , niet slim van me ik heb die foto verwijderd op picasa , de foto bestaat al helemaal niet meer . Ik heb er nooit bij stilgestaan dat hier nu een lege plak is .
« Laatst bewerkt op: 23 maart 2015, 16:35:13 door rebelle »
What  is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?
Gepost op: 22 maart 2015, 18:17:10
Beeldscherm mooi in perspectief. De voet had ik echter wat water overheen laten gaan zodat het niet lijkt of het boven het water zweeft.  Voldoende ruimte tussen paard en rechterzijde nu heb je meer van waar zou het naar teo springen.
Happy Gimping,

E. Sullock Enzlin
Gepost op: 22 maart 2015, 18:25:24
Inderdaad die voet , ik ga daar het water laten overvloeien , gaat veel mooier zijn .
Ik heb er ook een van mijn zoon in de bergen.  En daar klopt er ook iets niet met de voet , ik ga hem eens posten mss weet jij er wel raad mee .
What  is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?
Gepost op: 22 maart 2015, 19:03:37

Gepost op: 23 maart 2015, 15:59:35
Vlug mijn paard even gewisseld voor mijn zebra  ::) ??? ;D

Gepost op: 23 maart 2015, 21:26:44
Een foto uit de oude doos.

Oeps , niet slim van me ik heb die foto verwijderd op picasa , de foto bestaat al helemaal niet meer . Ik heb er nooit bij stilgestaan dat hier nu een lege plak is .
Je kunt de foto ook uploaden op het forum zelf. Denk erom de maximale grootte is begrensd op 200 kB.
Happy Gimping,

E. Sullock Enzlin
Gepost op: 23 maart 2015, 21:27:46
Happy Gimping,

E. Sullock Enzlin
Gepost op: 24 maart 2015, 17:41:20
Dit was ooit een eindopdracht van een cursus photoshop . Ik heb dan geprobeerd die opdracht uit te voeren met Gimp.

Photoshop versie

Gimp versie
Gepost op: 24 maart 2015, 19:15:35
Dit was ooit een eindopdracht van een cursus photoshop . Ik heb dan geprobeerd die opdracht uit te voeren met Gimp.
.........

Gimp versie
Dit is toch de beste nietwaar ;D
Happy Gimping,

E. Sullock Enzlin
Gepost op: 24 maart 2015, 20:17:28
Eveneens oude opdracht.

origineel

resultaat
Gepost op: 25 maart 2015, 11:58:58
De cutoutfilter van gmic  ,vergeleken met die van photoshop .

Mijn eerste bewerking was met de cutoutfilter van photoshop , ik had die van gmic nog niet ontdekt en had dus oude bewerking gecombineerd met gimp.

Nu mijn hondje met cutoutfilter van gmic en de film in perspectief geplaatst.
De bedoeling het accentueren van het begin( 2 levels ) , het kleine, naar het eindpunt ( 32 levels) het grote .

En voor de lol , heb ik het perspectief doorgetrokken in de titel , maar ik weet niet echt of het een meerwaarde biedt.

« Laatst bewerkt op: 25 maart 2015, 15:51:19 door rebelle »
Gepost op: 27 maart 2015, 09:48:30
De naamplaatjes van mijn hondjes.

Gepost op: 27 maart 2015, 17:04:36
The windows to my soul

« Laatst bewerkt op: 27 maart 2015, 17:51:22 door rebelle »
Gepost op: 27 maart 2015, 17:43:09
Beeld?????
Happy Gimping,

E. Sullock Enzlin
Gepost op: 27 maart 2015, 18:02:43

Zelfde principe maar fijner omdat de foto van veel betere kwaliteit was.
Maar die andere betekenen de ogen dan weer veel voor mij , zo zie je maar dat bepaalde bewerkingen , minder mooi (oh ja en die andere is nog met photoshop gemaakt) toch in iemands ogen meer te zeggen hebben .