rebelle

• 402 Reacties
  • 62893 Gelezen
Gepost op: 18 maart 2015, 07:39:04

« Laatst bewerkt op: 18 maart 2015, 21:05:36 door rebelle »
What  is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?
*

Offline WingsOfJustice

• 43
  • In Valor there is Hope ●
Gepost op: 18 maart 2015, 18:10:35
Leuk!
Ik ben momenteel zelf bezig met een collage van ogen, dus best grappig om iets van hetzelfde terug te zien!
Gepost op: 18 maart 2015, 20:54:33
Tja wat moet je nou op zoiets nog zeggen. Dit is klasse gedaan.

Terzijde.
Ik zag dat je zowel de width als height hebt opgegeven. In principe hoef je alleen of de width (mijn voorkeur) of de height op te geven.
Happy Gimping,

E. Sullock Enzlin
Gepost op: 18 maart 2015, 21:01:08
Tja wat moet je nou op zoiets nog zeggen. Dit is klasse gedaan.

Terzijde.
Ik zag dat je zowel de width als height hebt opgegeven. In principe hoef je alleen of de width (mijn voorkeur) of de height op te geven.

Als ik de url kopieer staan zowel the width als de height ingevuld , ik pas dan the width aan , als ik er twee naast elkaar wil dus naar 300 the height past zich dan zelf automatisch aan .
What  is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?
Gepost op: 19 maart 2015, 08:16:37

« Laatst bewerkt op: 19 maart 2015, 09:00:25 door rebelle »
Gepost op: 19 maart 2015, 08:56:41

Zo zag ik Halloween dit jaar
Gepost op: 20 maart 2015, 08:40:05
Ik heb een poging gedaan tot het klonen met perspectief

Gepost op: 20 maart 2015, 18:51:28
Wat vind je er zelf van??
Happy Gimping,

E. Sullock Enzlin
Gepost op: 20 maart 2015, 20:31:47
Ik denk dat het betrekkelijk goed is . Maar ik zie toch nog wel enkele foutjes .
*

Offline FransR

• 1684
Gepost op: 21 maart 2015, 08:09:16

Ik denk dat die "heal selection" voor jou niet nodig is: het ziet er nu al perfect uit!
Nou ja, het kost iets meer tijd om het voor elkaar te krijgen.
Wat je wilt, dat kun je!
Gepost op: 21 maart 2015, 11:44:29
En opeens was haar tweelingzusje daar

Gepost op: 21 maart 2015, 18:19:01

Ik denk dat die "heal selection" voor jou niet nodig is: het ziet er nu al perfect uit!
Nou ja, het kost iets meer tijd om het voor elkaar te krijgen.
En daar heb je inderdaad helemaal gelijk in.
Happy Gimping,

E. Sullock Enzlin
Gepost op: 21 maart 2015, 18:21:03
En opeens was haar tweelingzusje daar

En die "stenen" heb je ook gekloond??
Happy Gimping,

E. Sullock Enzlin
Gepost op: 21 maart 2015, 20:39:55
Ik heb het meisje en de duiven gekloond . Maar deze zonder perspectief , ik deed eerst met en het meisje stond scheef , ze volgde natuurlijk de lijn van het perspectiefveld hihih . Ik dacht ze zal kleiner of groter worden , maar ze ging gewoon scheef staan .
Ik ben dus weeral een ervaring rijker geworden .
Gepost op: 21 maart 2015, 21:28:07
Haha de stenen zijn duiven en nu ik goed kijk ja je hebt gelijk. Neemt niet weg een knap stukje werk.
Happy Gimping,

E. Sullock Enzlin