Nieuwe lay-out

• 39 Reacties
  • 11802 Gelezen
*

Offline FransR

• 1625
Gepost op: 17 januari 2016, 19:29:43
Ik kijk op een Android tablet, maar ook op mn'n PC ziet alles er echt puntgaaf uit.
En ook naar flink inzoomen blijft alles scherp en duidelijk.
In beide gevallen werk ik met Firefox.
*

Offline admin

• 851
Gepost op: 18 januari 2016, 08:51:39
Kun je een screenshot plaatsen E. Sullock Enzlin?
*

Offline tomatito

• 1221
Gepost op: 18 januari 2016, 13:45:16
Ik heb ook geen enkel probleem met de weergave. Snel getest op desktop met: Firefox, Chrome, Midori en Qupzilla. Ik vind de site er nu veel en veel beter uitzien.
Gepost op: 19 januari 2016, 22:57:29
sinds de nieuwe layout kan ik mijn berichten niet meer editten lijkt het.
Of wel via acties, maar niet via het icoontje dat aangeeft daarvoor te zijn.
Taal is bedoelt om te communiceren, niet om foutloos te spellen

*

Offline FransR

• 1625
Gepost op: 20 januari 2016, 08:13:35
Toch een minpuntje: mijn letters zijn vervormd. Niet bij alles maar het meeste is aangetast. En dat maakt het lezen moeilijk cq vermoeiend. Bv bovenaan: de balk met "Index Zoek Beheer...." de letters zijn niet strak maar rafelig. En als ik kijk bij de posts: "Geplaatst door: FransR" is niet te lezen de letters lopen helemaal dicht. En zo zit het hele forum er vol mee.

Ik zeg maar wat...: kan het zijn dat de in het css gedefinieerde lettertypes nou net niet bij Elwin op de pc staan?
Heel onwaarschijnlijk, maar ik heb dit met mijn eigen site al eens meegemaakt.
Gepost op: 24 januari 2016, 12:37:41
Op de homepage zie ik drie knoppen "Toon Ongelezen".
Het zou handig zijn als er één knop was die alle topics met nieuwe berichten weergaf.
« Laatst bewerkt op: 24 januari 2016, 12:41:08 door Nutello »
Gepost op: 27 januari 2016, 23:02:49
heel zeurderige opmerking: De tekst als je succesvol een bericht verzend hebt staat in het rood. Zou dit een andere kleur kunnen krijgen? Want ik merk dat ik toch altijd even een fractie van een seconde denk: "error?". Rood is gewoon geen logische kleur, als iets gelukt is.
Taal is bedoelt om te communiceren, niet om foutloos te spellen

Gepost op: 30 januari 2016, 17:14:13
Bijgaand een screenshot zo als ik het zie. Kijk maar eens naar het verschil tussen meld aan moderator en andere tekst: een wereld van verschil. De tekst Tijger99 is dichtgelopen en zo nog meer.
2008-0
Happy Gimping,

E. Sullock Enzlin
*

Offline admin

• 851
Gepost op: 11 februari 2016, 22:06:39
Dat ziet er inderdaad heel vreemd uit E. Sullock Enzlin!
Ik weet nog niet hoe dit zou kunnen komen helaas.
Gepost op: 14 februari 2016, 17:21:30
Zijn het wel truetype fonts?? Het lijkt erop dat een deel truetype is en het overgrote deel niet.
Happy Gimping,

E. Sullock Enzlin