Veel nieuwe spamleden????

• 13 Reacties
  • 5776 Gelezen
Gepost op: 25 augustus 2011, 17:34:16
Al enige tijd vallen mij de vele spamleden op. Als je hun profiel bekijkt dan zie je continu allerlei linken naar websites die hier niet ter zake doen. Het is voor mij onmogelijk om deze "fakeleden" aan de moderator te melden (geen "meld aan de moderator" link), kan hierin iets worden ondernomen???
Happy Gimping,

E. Sullock Enzlin
*

Offline tomatito

• 1226
Gepost op: 25 augustus 2011, 18:02:29
Ik had dat ook al gezien. Volgens mij moet de  moderator het profiel gelijk/direct met de spam verwijderen. Ik heb het idee dat nu alleen de spam word verwijderd (?).

KIU Tomatito.
Gepost op: 25 augustus 2011, 19:12:19
Zie http://www.dutchgimpers.nl/forum/index.php/topic,1420.0.html

Ik heb niet genoeg rechten om gebruikers te verwijderen, dat kan alleen de admin.
*

Offline tomatito

• 1226
Gepost op: 25 augustus 2011, 19:29:12
Ik dacht dat de moderator ook de admin rechten heeft. Wat doet dan een moderator, die kan dan dus niks wijzigen/veranderen. Toch?

Tomatito.
Gepost op: 25 augustus 2011, 22:49:56
Maw alleen Leendert en  (naam kwijt) kan deze mensen verwijderen.

Maar wat ik graag wil zien dat ik net zoals bij de berichten "meld aan de moderator" dit ook bij de lidprofiel staat. Ook al kan de moderator ze niet verwijderen we hebben dan wel een verzamelpunt. De moderator kan dan in overleg met de admin besluiten tot verwijdering.
Happy Gimping,

E. Sullock Enzlin
Gepost op: 25 augustus 2011, 23:13:21
Het is niet nodig om spammers zonder posts te melden.
Ik heb op een ander forum wel admin rechten, en daar ga ik zo nu en dan gewoon door de ledenlijst om te zien wat er verder verwijderd kan worden. Daar heb je echt niet meerdere mensen voor nodig.
*

Offline tomatito

• 1226
Gepost op: 25 augustus 2011, 23:28:05
Citaat
Het is niet nodig om spammers zonder posts te melden.

Is het niet zo niet dat om een berichtje (in dit geval spam) achter te laten op deze site je je eerst moet inschrijven (?). In dit geval zou ik ook direct de inschrijving verwijderen. Heeft niet direct een praktische functie... maar ´opgeruimd staat netjes´in mijn optiek.

:) Tomatito.
Gepost op: 26 augustus 2011, 00:11:07
Ik denk dat we het allemaal eens zijn hoor ;)
Waarschijnlijk heb je het topic niet gelezen dat ik eerder linkte, daarin staat wat ik eraan doe en wat ik niet kan.
*

Offline tomatito

• 1226
Gepost op: 26 augustus 2011, 09:43:22
Oke, gelezen/duidelijk.

:D Tomatito.
Gepost op: 27 augustus 2011, 17:54:42

Gevonden: Blanco is de naam.

Is volgens mij al een hele tijd niet meer op het forum geweest of vergis ik mij dan??
Happy Gimping,

E. Sullock Enzlin
Gepost op: 27 augustus 2011, 20:43:34

Is volgens mij al een hele tijd niet meer op het forum geweest of vergis ik mij dan??

nog nooit van blanco gehoort :P Dus ben bang dat hij inderdaad nooit on is
Taal is bedoelt om te communiceren, niet om foutloos te spellen

*

Offline FransR

• 1684
Gepost op: 28 augustus 2011, 07:43:04

Volgens de ledenlijst sinds 25 juni 2011 niet meer.
Wat je wilt, dat kun je!
Gepost op: 28 augustus 2011, 12:25:02
Ik hecht weinig waarde aan dat soort info, ikzelf log niet altijd in als ik hier kom.
Feit blijft dat het wel fijn zou zijn als één van de twee af en toe zou reageren op dit soort dingen.
Gepost op: 28 augustus 2011, 17:52:41
Idem, idee om meerder mensen te machtigen?? Dat we dan niet afhankelijk zijn van twee mensen??

@gentooista
Heb jij een andere ingang naar Leendert en/of Blanco behalve via dit forum??
« Laatst bewerkt op: 28 augustus 2011, 17:57:47 door E. Sullock Enzlin »
Happy Gimping,

E. Sullock Enzlin